grannfrukost!

Vi fortsätter bygga på grannsämjan här i huset. Har precis haft uppe Sofia och ätit frukost. Hur bra som helst med lite knytkalas :) Funderar på om jag skall lägga mig på soffan och kolla på någon film och äta lite vindruvor. åå så gott. Vaknade redan vid halv 11 idag, så det blev inte många timmars sömn inatt men vad gör det?
   Sofia och jag är överens om att grannarna här i huset faktiskt är lite konstiga, tur då att vi är ganska så normala. Men vem skall jag vara normal med sedan när hon flyttar till sin nya lägenhet som förövrigt är en tvåa på 72(!)kvm. Ett slott om man jämför med de vi har nu :P Nej, nu får det bli en film helt enkelt, får ta och se Raise your voice idag istället. Blev ju inte så häromkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0