Jag har blivit rånad

Jag har precis upptäckt ett litet rån här.. Min dörrmatta i trappuppgången har bytt ägare. Den har hamnat hos grannen(!) och jag är inte riktigt säker på vilken av de som är min! Hmm, de är ganska lika och jag minns inte hur min ser ut. Kan visserligen vara målaren som råkat köra runt den lite, men det är roligare att låtsas jag har blivit rånad! Men imorgon bitti ska jag ta tillbaka den. Ska bara gå in på ikeas hemsida och kolla hur den ser ut.. IKEA 5:- vet ni, mycket bra! Men hur kan man råna Trapphuspolisen liksom? Det fungerar inte så!!! Sofia, jag får ta ett snack med Eriksson om detta sen när han flyttar in.. Han får bli min spion, för detta håller inte. VI kan ju diskutera mer på hans inflyttningsfest om händelsen ;)

Kommentarer
Postat av: Nnika

hehe.. tur att det inte var mer "pengar" än så du blivit av med.. ;-)

Ha en fin helg!

2009-01-30 @ 15:23:14
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Ex Grannen

Haha what va händer rånare i huset plus lapplisor hur går det för dig egentligen trapphuspolisen??? Du kanske behöver lite backup från ngn som känner huset lika bra?? Lets talk about that när vi gör lussebullar shall we?

2009-01-31 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0