kört?

Kvalifikationskrav:
För att arbeta i produktionen krävs att du har ett stort tekniskt intresse och/eller en teknisk bakgrund från gymnasium eller högskola samt gärna vana från liknande arbete.

För att arbeta i lagret krävs att du har B-körkort och kort för ledstaplare och motiviktstruck samt gärna vana från liknande arbete.


Egentligen borde det vara kört för mig att få sommarjobb på bruket. Stort tekniskt intresse?? eee nej.. Teknisk bakgrund?? eee nej... Kort för ledstaplare och motviktstruck?? eee nej... Borde inte vara krav egentligen för det behövs inte för att arbeta där. Kolla på mig jag har klarat det hur bra som helst.. Ledstaplare är jag grym på! Har visserligen bara provat det ett par ggr, men med lite träning så! Men hade jag sett den platsannonsen hade jag aldrig vågat söka! Tur då att jag vet hur det fungerar på stället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0