Malin, kvinnan gjord av stål ;)

Jag tror banne mig jag är gjord av stål. Det gjorde inte ont att göra tatueringen och ändå låg jag 3½ h.Jag har inte ens ont nu och jag brukar ha jävligt ont efteråt. Men nej, vad är det här? Alla säger att revbenen är hemska att tatuera men jag kan inte riktigt hålla med. Fast jag skall visserligen inte klaga!


Visst blir den snygg. Detta är resultatet efter första halvan av första sittningen. Har lagt till lite skuggor och så men glömde fota den innan plasten åkte på, så det får ni se imorgon istället. Nästa gång skall den börja fyllas med färg, men är inte säkert än om det kommer krävas en eller två sittningar till. Men jag är såååå nöjd, men är extremt trött nu ska ni veta. 3½ h tär på kroppen, så nu skall jag äta lite och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0