ojojojoj

Berget har förflyttat sig från diskhon till diskstället. äntligen klar med disken, nu ska jag ta och göra mig lite mat. Får bli korvstroganoff med kycklingkorv idag tror jag närmare bestämt. Var ett tag sen nu faktiskt. Jag har kämpat med den engelska boken vi ska läsa inför tentan och den är verkligen inte enkel. Lägger nog den åt sidan ett tag och går på Förskolan och mångfalden. Japp, så får det bli! Spännande det låter va ;)
   På fredag ska ju som sagt PPP (PowerPuffPinglorna) begravas, så jag skall bjuda studiegruppen på begravningslunch här hemma hos mig efter tentan. Hoppas bara alla kan vara med, har inte fått svar från Viktoria än men hon brukar vara OTROLIGT seg med att svara så det kommer nog om några timmar! Känns som att jag känt tjejerna hur länge som helst, men det är faktiskt bara sen i slutet på augusti. Känns speciellt som att jag och emelie har känt varandra i evigheter för vi vet typ allt om varandra :) Men det är så det skall vara! Nej, dags att ta tag i middagen tror jag närmare bestämt! HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej just det ja.. vi har redan diskuterat detta x) haha, bra minne jag har..

2009-01-06 @ 17:37:20
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha va? Sa jag så? eller vad? :P

2009-01-06 @ 19:19:26
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0