dags att ta tag i berget i köket

Japp, jag ska bestiga ett berg nu tänkte jag. Ett berg med disk. När jag flyttar till något större om några år skall jag se till att det finns en diskmaskin eller att jag får plats med en bänkdiskmaskin! För det är inte roligt att diska och jag drar mig för det hela tiden och då blir det ett berg. Usch och fy! Har förövrigt skrivit ner schemat för nästa kurs i almanackan och det schemat var rena rama grekiskan vissa gånger, men jag tror jag har fått det rätt nu. Kom på att det är ganska bra att jag tar med mig schema till tatueraren imorgon eftersom det garanterat kommer bli fler sittningar. Lite synd bara att jag inte vet vilka tider jag har under VFUn som jag har v5. Men men, får ta sittning nr2 en annan vecka helt enkelt! Måste även ta ut pengar så jag har imorgon. Tyvärr tar de inte kort på RedRocket. Det tycker jag verkligen de skall göra. Men är ju ingenting jag kan bestämma direkt. Bara 25 timmar kvar nu! wohoo! Kommer göra svinont, men det kommer det göra på Emelie också för hennes händer riskerar att klämmas sönder, men det gör ingenting. Vill man se sin kompis bli fin så får man faktiskt lida pin, eller vad säger du Emelie? :)
  Förresten, imorgon är det bara en månad kvar! Till vad? Jo, MELODIFESTIVALEN! haha, hur bra låter inte det på en skala? Hur bra som helst i mina öron i alla fall. Skulle vara roligt att åka ner till deltävlingen i Göteborg som är då, men man både ser och hör bättre hemma i TV soffan, samtidigt som det är jäkligt roligt att vara på plats. Jag och Jenny var på genrepet av finalen i Globen förra året och det var hur kul som helst, men människorna på scen var ju som små myror och det blir inte riktigt samma grej att kolla på storbildsskärmen. Så nej, det får nog bli hemma i TVsoffan faktiskt! Borde göra om bloggen till en melodifestivalsblogg under de 6 veckorna ;) Nej, jag skall låta er slippa det, men det kommer bli mycket prat om det, det kan jag däremot lova er! Dags att ta tag i berget! FAN!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo kom igen! Melodifestivalen är kultur!

Vad är det du ska tatuera förresten? Har du skrivit om det redan eller är den en överraskning? :D

2009-01-06 @ 15:22:16
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0