pluggar!

Japp, jag sitter och pluggar just nu och har på körslaget i bakgrunden! Igår var det som sagt bowling och jag var oerhört grym.. eller inte.. tror jag kom näst sist även denna veckan.. jaja, kul var det iaf. Efter bowlingen stannade vi kvar på Buddys och åt och det var riktigt god mat. De andra gick vidare till Lipz, men jag stannade kvar tillsammans med min gamla klasskompis Jenny. Satt och tjötade med henne och var hemma runt 1 eller nåt. Var inte riktigt tanken från början, eftersom jag tänkt gå upp tidigt idag, men men nu är jag ju vaken iaf och t.o.m börjat plugga! Bra Malin! Snart läst klart andra boken, så sen blir det till att gå på nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0