RENT

Ikväll skall jag se RENT tänkte jag. Älskar den filmen och nu var det ett tag sedan jag såg den, så får det bli. Har även tänk dra med mig Jenny till Kristianstad i april för då sätter Emil Sigfridsson upp den där. För er som inte vet så var Emil min stora idol för några år sedan och jag tycker fortfarande han är grym. Den rösten går inte av för hackor, så det skulle vara riktigt roligt att åka ner och kolla eftersom han även medverkar. Tror han skall spela rollen som Roger. Men iaf, för er som tycker om musikalfilmer rekommenderar jag verkligen RENT. Det är sång och musik så gott som hela filmen igenom, är inte många talrepliker alls.



Denna scenen är helt magisk och är det bästa i hela filmen. Så himla fint! Lyssna och njut för Adam Pascal i rollen som Roger är verkligen kanon. Hans röst går verkligen inte av för hackor. Hoppas verkligen att vi kommer iväg och får se den för jag har velat se musikalen i många år. Kommer ihåg när jag var mindre och de visade reklam för den på tv, det var när Martin Stenmarck var med i den och då visste jag inte ens vem han var, men de visade en liten kort snutt där han sjöng och det gjorde att jag ville se den. Det blev aldrig av (kan vara för att jag var ganska liten då), sen gick den i Stockholm för ett par år sedan och det blev aldrig av att jag åkte dit, så nu får det banne mig bli av. Tredje gången gillt liksom!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hair är också en film med mer sång än musik. Najsnajs!

2009-01-11 @ 17:27:19
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Jonna

Den ligger vid hjortmossen, ja jag hoppas att den är superfin & att jag får den :D

2009-01-11 @ 21:47:18
URL: http://jonsku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0