snart!!!!

Lite mer än en timme kvar tills jag ska gå iväg.. wohoo!!! Får se hur långt vi hinner idag. Blir kanske inte klar idag, men man kan ju alltid hoppas på det :) Var ganska kallt för katterna förut, iaf för bosse, han har inte lika mycket fett som sivert :P Men en kort stund var vi ute iaf och tänkte vänja de sakta men säkert vid kylan. när vi var ute i november var det inte direkt kallt. Så nu blir det korta stunder igen!

ikväll måste jag läsa inför tentan som en galning. fast har inte så mycket kvar egentligen. ska sätta mig och läsa lite nu innan jag ska börja göra mig iordning! Om några dagar kommer resultatet från förra kursen upp på disco! Lite nervös faktiskt!


Kommentarer
Postat av: soofia, PPP ;)

Jag o Alexandra o Maria hämtade våra inlämningar på studentcentrum idag :D så det finns att hämtas redan. Just so you know:)

2009-01-07 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0