Välkommen LillWorts!

Jag får härmed välkomna LillWorts in i gemenskapen. Sandra har döpt min plita:) Praktiken idag har gått bra. Har haft två födelsedagsbarn på avdelningen, så ett kalas på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Så två glassar har fröken Malin fått idag. haha, bra att vara på förskola ibland ;) Imorgon skall jag ta tag i lite uppgifter som jag skall ha gjort under veckan. Så efter imorgon kommer det mesta vara avbockat. Känns skönt!
   Idag har katterna fått smeknamn. BosseCurry (eftersom han kurrar konstant) Och Sivert Whining (eftersom han gnäller och låter konstant). Vi har även gjort om deras matsituation. BosseCurry står numer på fönsterbrädan i köket och äter sin mat, annars äter SivertWhining upp den. Så jag har fått sära på de oskiljaktiga bröderna. Men det funkar, Sivert kommer inte dit upp så Bosse får vara ifred. Oerhört smart är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0