brukets öronproppar is the shit

Jag har snott med mig en hel del öronproppar hem från bruket och idag kom de till användning på ett helt annat sätt. Jag köpte nämligen nya lampor till fönstret idag och råkade lägga en del någonstans och jag minns inte vart. Den delen behövs för att stabilisera skärmen annars hänger den bara på haj svaj. Alltså inte så snyggt. Typiskt mig, så jag gick runt här hemma och var jävligt förbannad, men så fick jag en snilleblixt. Jag tog några öronproppar och satte fast skärmen med de så nu är det ganska stabilt faktiskt. Jag är banne mig inte så dum som man kan tro :)



Ni ser ju vad grym jag är... Det skulle sitta en "låsgrej" lite nedanför skärmen som gör den stabil. Undrar vart fan jag la den :S Men detta funkar ju också Haha

Kommentarer
Postat av: Nnika

haha, du är för härlig malin! :-)

2009-07-31 @ 18:15:46
URL: http://nnika.se/wp
Postat av: Anonym

kan väl börja brinna :O

2009-08-01 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0