Kramp.... igen

Vaknade klockan 4 inatt av att jag hade kramp i vaden. Herregud det var ju inte längesen jag hade kramp. 1½ vecka sen eller nåt.. Det gör ju så jävla ont också. Har visserligen ganska korta muskler i vaderna, så det är antagligen därför men hoppas verkligen inte att detta ska dra igång igen. Vaknade ofta med kramp i vaderna för två år sedan, flera ggr i veckan. Hoppas det inte blir så! Jag kan gå idag iaf, det kunde jag inte sist gång. Då krampade det visserligen två ggr i samma vad under loppet av ett par minuter typ.

Nu håller jag på o grejar här hemma iaf. Städar lite och har precis diskat, så snart åka handla lite mat. Kan behöva fyllas på här hemma! Har bara två nätter kvar nu innan den underbara friveckan! 5 dagar!! Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Dricker du dåligt? Det kan ofta göra så man får kramp i sina muskler...(oftast i vaderna, får jag iaf)

Tränar du? Så kanske du behöver stretcha lite mer... Bara några tankar..=) Kram

2009-07-09 @ 09:58:25
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0