Samma sak och alltid lika roligt

Alltid när man kommer in på mina tatueringar och när jag berättar om alla mina planer får jag alltid kommentaren: Men tänk när du gifter dig! Du kommer ju inte kunna ha tubklänning eller halterneck, du får ju ha heltäckande.
Jaha måste jag ha det säger jag då. Det folk inte inser är att jag kommer vara den läckraste bruden som någonsin gått i en vit klänning oavsett om det är tub eller halterneck och mina tatueringar syns. Tatueringarna är en del av mig och utan de hade jag inte varit den jag är idag. Det låter konstigt, men för fem år sedan när jag gjorde min första ökade mitt självförtroende så in i helvete. Så alla ni som säger att jag ska ha en heltäckande klänning, glöm det - bara för det ska jag gifta mig på en strand i en liten bikini bara för att ALLA tatueringarna skall synas och jävlar vad snygg jag kommer vara.. mohahaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0