Storhandla

Idag är det dags för mig att ha en riktig storhandling. Tror det är 6 veckor sen eller någonting jag var och storhandlade så jag ska snart rensa kylen och fylla på med nytt. Jag är en sån person som gärna har kylen och frysen fullproppad med mat. Jag älskar att laga mat och lägger hellre pengar på det än att vara ute och supa varje helg. Min kyl är ingen vanlig studentkyl utan här är det riktig mat, inga nudlar. Visst köper jag nudlar, men för att använda det i min matlagning inte för att jag ska äta det enbart. Så nej det där med att studenlivet innebär att man skall leva på nudlar stämmer inte riktigt, det beror helt enkelt hur man prioriterar sina utgifter. Jag lägger helt enkelt hellre pengar på mat än nya kläder vareviga månad. Börjar jag bli vuxen måntro? Ja, det insåg jag ju iaf igår, vissa växer upp medan andra står kvar och trampar i 15årsstadiet. Det är tragiskt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har aldrig råd med mat men inte är jag ute och super eller köper kläder heller.... Jag undrar vart mina pengar tar vägen faktiskt.

2009-07-26 @ 15:30:54
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0