Tiden går för fort

Jag har köpt vuxenmat idag till pojkarna. Om två veckor fyller de 1 år! Fattar ni, 1ÅR!!!! Herregud vad fort tiden har gått. Känns som det var igår de flyttade hem till mig endast 9 veckor gamla. Under detta år är det inte många stunder vi tre har varit ifrån varandra och sova en natt utan dem är inte det lättaste. Trots att de är så lika till utseendet, det är inte många som kan se skillnad på dem, är de otroligt olika till sättet. Sivert är världens snällaste, lite väl pratglad men så otroligt snäll. Han gör nästan aldrig några hyss utan han njuter av livet som enligt honom består av att äta och sova. Sömnen är väl det bästa för då njuter han verkligen. Gör alltid massa ljud för sig när han sover och jag kan sitta och titta på honom hur länge som helst när han stensover. Så söt. Hans bror däremot är väl inte lika snäll alltid. En riktig jävla busunge har jag att göra med där, men han är så underbar och rolig. Häromdagen när jag kom hem sent från jobbet satte jag mig i soffan framför datorn och han kom och satte sig bredvid mig. Han tittade på mig och började "prata". Där satt han en stund och när han var klar suckade han och gick iväg. Tror nästan han berättade vad hans nästa hyss skulle bli. Mina grabbar börjar bli stora och jag kan inte längre kalla dem för mina bebisar :(
Bosse 9 veckor
Sivert 9 veckor
Bosse snart ett år
Sivert snart ett år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0