trött

idag har det varit en låååång dag. 04.30 ringde klockan... 05.00 gick jag upp, 05.13 tog jag på mig skorna och åkte till jobbet. 14.00 stämplade jag ut och åkte hem till mamma ett par timmar. Sov en stund på soffan, det var välbehövligt kan jag säga. 16.00 var jag hemma hos UllaKarin och var hemma hos mig 18.30... Är hur trött som helst nu! Men imorgon behöver jag inte gå upp tidigt iaf. Börjar 14.. Gott, sovmorgon! På kvällen när vi slutat åker jobbet upp hit och ska ta en tur ut på fallens. Jag, Marina och Helena åker hem till mig först och byter om och drar ett par bacardi razz, gött! Sen möter vi upp de andra. Ska bli roligt.

Förut var det jage på hög nivå här hemma som slutade med en måttligt road mamma. Mina kära pojkar pajjade en lampa. Var inga fina ord som kom ur min mun då och pojkarna låg tätt bredvid varandra och skämdes. Det kan de gott ha! Men nu är vi vänner igen iaf. :)

Sitter just nu och lyssnar på Erik Linder, en av deltagarna i Talang 2009. Han har släppt ett album och han har så behaglig röst och sjunger lugna låtar. precis vad jag gillar... Sök på honom och njut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0