Frivecka

Nu är jag äntligen ledig. GIck av perioden 06.00 imorse och är nu ledig fram tills på fredag morgon. Hur härligt som helst. Blir inte mycket skrivet under arbetsveckan, men sitter knappt vid datorn då, speciellt inte nu när det är så fint väder. Imorgon blir det havet med Julia. Hur härligt som helst. SKa ju bli kanonväder även imorgon så det gäller att passa på. Blir även havet på onsdag, då med Jenny och ev Jimmy. På torsdag går jag nog och lägger mig några timmar nere vid kanalen. Äntligen är sommaren här.

Den här sista natten var inte rolig, kändes som att den aldrig tog slut. När klockan blev tre fick jag gå över till avdelningen bredvid. Oerhört roligt, eller inte. Där inne jobbar nämligen en människa jag har OTROLIGT svårt för, men med hjälp av den andra sommarjobbaren överlevde jag de timmarna. Har bara fyra perioder kvar nu att jobba. Det går galet fort, vi är ju snart inne i juli. ojojoj.. Dagarna flyger verkligen iväg, både bra och dåligt. Bra för att jag snart är i Grekland och ännu bättre att Thailand kommer närmare och närmare hela tiden. Dåligt för att sommaren faktiskt tar slut lika fort som den kom. Men inte tänka på det nu! Bättre att njuta när den är här :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja sommaren tar slut alldeles för fort:( men vi får försöka tänka på att vi får sommar snart igen ;)

2009-06-30 @ 09:28:44
URL: http://jennyssen.blogg.se/
Postat av: Mandii

Halloo. Hur gick det med din uppsats har du fått besked??? Jag blev godkänd och är överlycklig. Hoppas det gick vägen för dig också;)

2009-07-01 @ 00:16:59
URL: http://mandiipandii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0