går mot strömmen

Jag gör tvärtemot alla andra känns det som. Alla åker ut mot kusten eller stannar kvar här i thn och super skallen av sig denna helgen, men inte jag. Ikväll ska jag hem till familjen och grilla och leka järnet med max. Funderar på om jag kanske ska sova där inatt också. Var ett tag sedan jag och grabben åt frukost tillsammans så känner att det är på tiden. har inte träffat honom så mycket de senaste veckorna då jag har varit utomlands och jobbat, så vi har lite att ta igen jag och min Max :) Får väl be Jenny gå upp till mig efter hon kommit hem från jobbet imorgon bitti och ge Sivert&Bosse frukost. Så slipper jag tänka på att åka hem så tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0