pigg som en mört

JObbade inatt och jag var hur pigg som helst. Har aldrig varit så pigg innan när jag jobbat. Trodde jag skulle ha svårt att somna när jag kom hem, men efter att katterna fått mat, pluggat in öronpropparna och lagt en tröja för ögonen så somnade jag gott. Gick upp vid halv ett och började kolla på sista avsnittet av Cityakuten, men tog en paus och gick med Louise in till stan. Satte oss på espresso house med en Mocca Latte och en paj. Sedan blev vi bjudna på någon frappe eller vad de nu heter, även den med kaffe i så jag lär väl inte somna nu om en stund när jag ska lägga mig och vila. Ska bara kolla klart på cityakuten och sen försöka sova. Men jag är ganska trött redan nu så det ska väl gå att somna iaf.

På midsommar blir det iaf mys med Eveliina. Vi ska grilla lite nånstans här i stan och bara ta det lugnt. Hur härligt låter inte det? Skulle egentligen åkt ut till Ljungskile, men nej vi kände för att stanna kvar hemma. Eller ja, det är ju inte riktigt hemma för eve eftersom hon bor i edet, men får väl se min lägenhet som hennes andra hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0