Bonne från värmland

Jag kunde fått mig ett ragg på systemet förut om jag ville, men ville inte lämna mamma ensam ;) Var en bonnejävel från Värmland som tyckte jag skulle följa med honom, men jag tackade bestämt nej. Full som attans var han klockan 11 på förmiddagen, så det blev inget handlande för honom han fick snällt sätta sig utanför och vänta på sina kompisar! Helt störd var han! Men det finns människor till allt!

Nu har jag fått upp mina hyllor och det blev väldigt bra måste jag säga! Känns lite mer hemma när man har grejer uppe på väggarna tycker jag så nu är jag riktigt nöjd! Försökte även få upp dörren uppe på vinden förut in till förrådet, men den satt bomfast. Tredje gången jag försöker nu så jag o mamma plingade på hos grannen, men självklart var han inte hemma! Typiskt! Får dra med mig honom dit upp någon dag, jag ska nämligen byta förråd. Vill inte ha i det rummet utan direkt när man kommer upp för trappan. Vill inte spendera allt för mycket tid där uppe nämligen! Jag och den vinden hör inte ihop riktigt!

Kommentarer
Postat av: Zazza

Hahahaha ragg på systemet! OH sexysexyyyyy ;D

2009-03-07 @ 14:41:45
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0