fy fan

Det kan hända att råttan har gnagt in sig i ett eget fängelse i mina väggar!!!!!!! SnickarNiklas tätade med en massa som stelnar och där har den gnagt sig igenom, men han tätade med cement efter det. Mamma hittade även isolering på mitt diskställ igår och det har då inte jag lagt dit så även detta tog hon upp förut. Det är inte jag som har kontakt med de för det här för jag mår just nu så dåligt på grund av det här så jag bara gråter. Är det så att råttan har gnagt sig in i sitt eget fängelse kommer den antagligen dö där eftersom den har ätit av råttgiftet, inte allt men den har ätit av det. Är den i väggen kan det hända att de måste riva ut hela mitt kök för att komma åt den, så jag vet inte när jag och katterna kan få komma hem just nu! Men jag märker på dem att de inte mår bra av det här heller. Jag har tur att jag har två katter som anpassar sig så jäkla bra i olika miljöer, men jag märkte ju igår när de fick komma hem hur lyckliga de blev. Så när buren åkte fram inatt stretade de emot i hela kroppen och det gjorde verkligen ont i mig och det gjorde ont att lämna de förut...igen. Jag är ju deras trygghet och även fast de har varandra så är det mig de har satt i "mammarollen". Jag får hoppas att det här inte tar för lång tid för det är inte bra varken för mig eller Sivert&Bosse!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

:(

Hoppas det löser sig snart!

2009-03-18 @ 16:30:30
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0