hemma igen

Nu är jag och katterna äntligen hemma ikväll! Ni anar inte vad skönt det känns. Kommer nog ta några dagar innan jag kommer över den otrygga känslan, men bara det släpper så kommer jag kunna börja leva ett normalt liv igen! Det är nog inte lätt för människor runtomkring mig att förstå hur dåligt jag har mått över det här egentligen. Tänk er att inte få vara hemma i sin egen lägenhet! Att inte få vara hemma p.g.a råttor i en nyrenoverad lägenhet på tredje våningen. Jag ska förklara hur man känner sig. Det känns som att man inte har något hem, att man lever i en kappsäck. De första dagarna skrattade jag mest för då förstod jag inte riktigt. Men sen när det hela la sig och jag insåg att jag får faktiskt inte vara hemma i min lägenhet då var jag bara arg och rädd. Nu är jag mest rädd fortfarande, men det släpper väl om ett par dagar hoppas jag! Allt är tätat och snickarNiklas har lagt cement eller nåt och råttfällorna är fortfarande kvar, men dem kommer han och tar bort antingen imorgon eller på torsdag! detta har varit den längsta veckan i mitt liv! Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Im glad for you=) Hoppas råttdjävlarna försvinner! Kram

2009-03-17 @ 20:37:38
URL: http://jonsku.blogg.se/
Postat av: Zazza

:)

2009-03-17 @ 23:16:19
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0