läget här hemma!


Såhär ser det ut hemma hos oss just nu! Efter att råttjäveln höll på att putta på dörren till sopskåpet inatt gjorde jag en egen liten säkerhetsanordning mitt i natten! Man får inte vara dum, skall man bli lärare måste man vara kreativ och jag är mycket kreativ måste jag säga :) För en liten stund sedan lät det från köket igen, så mina riddare la sig på vakt! Nu har vaktkatterna iofs somnat ute i köket, men låter det så vaknar de iaf. ordning och reda på mina karlar skall ni veta! Imorgon kommer iaf hyresvärden hit igen och skall täta allt i skåpet och även lägga ut gift i utrymmet under! Glöm att jag kollar där i efter ett tag om det ligger nån rått eller musjävel, det får bannemig någon annan göra så är det bara! Skulle ju drömma mardrömmar om jag såg en död råtta där! Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju tur du har dina vaktande sötnosar då iaf;)

2009-03-09 @ 19:04:08
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0