Nu är Mallan med på det hela!

Nu fattar jag varför StarPilots sångare har låtit så bekant tidigare. Självklart för att det är Johan Becker som var med i Fame Factory och faktiskt vann! Riktigt roligt att se honom på scen eftersom jag är gammal Fame Factory räv! Den gamla goda tiden. Saknar faktiskt det programmet. Det var bra! :) Deras låt igår lät förövrigt exakt som deras förra låt In the heat of the night och Velvets låt Take my body close! Men men, gillade verkligen Anna och Marias låt igår. Riktigt bra måste jag säga. Även Agnes hade en bra låt, början var väl lite sisådär, men när den drog igång så blev den bra. Operatjosan hade bra melodi, men jag förstår mig inte på opera riktigt!
  Gårdagens modevisning gick iaf bra! Väldigt bra faktiskt! :) Men det är farligt att dra in mig på ett ställe med tatuerare överallt. Men nästa år ska jag gå dit och få en tatuering gjord och jag vet redan vad jag skall göra, men det får ni inte reda på! mohaha, lite hemligheter får man allt ha, så när den är gjord får ni se. Om ett år med andra ord :P Nu ska jag byta om och köra ner till edet. UK har kalas idag dit jag är bjuden. Sedan åker jag hem och hämtar katterna och så går vi över till jenny där hon bjuder på mat. Vi skall även kolla hotell i kristianstad och musikalbiljetter till rent i april. Efter det ska jag och katterna hem och förbereda inför praktiken. Kolla upp recept, fixa fram ett par låtar. Var ett par barn som frågade mig i veckan om inte jag kunde lära de lite dans. Vet inte om de vet att jag har varit dansledare, men dans ville de lära sig så funderar på om jag ska ha det som en aktivitet kanske.. FÅr prata med min LUV (handledare på praktiken) imorgon. Inte många veckor kvar nu på denna kursen. Tiden går fort, redan 1 mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0