råttupdate

Ja, det är mycket råttsnack här nu men mitt liv kretsar kring det här för tillfället kan jag ju säga. Som jag sagt tidigare har de lagt ut råttfällor hemma och en av dem har slått igen, dock utan en råtta i, så det är en smart jävel vi har att göra med. Tror inte att de har trott på mig riktigt innan, men nu har de det ju svart på vitt och de har även hittat ett hål till där den troligtvis tar sig in. Så nu har de lagt ut råttfällor igen vid det här hålet tror jag och även någon glasmassa eller något. Så på måndag åker SnickarNiklas dit och kollar och då skall han även täta allt som finns och lägga cement och på tisdag får jag och katterna äntligen flytta hem! Problemet vi har just nu bara är att jennys lilla katt skall kastreras på måndag och hon kommer då ha stygn över hela magen och de första dagarna skall de ta det lugnt och det går inte riktigt med mina herrar så nu måste vi hitta någon som kan ha de måndag eftermiddag till tisdag dag. Någon som känner sig manad? De är jättesnälla, lite pratglada, men hur snälla som helst och Bosse är jättegosig! Sivert älskar att sitta bredvid i soffan och han älskar även att sova, så när han somnat så sover han oftast länge och djupt! Visst låter det mysigt! :) Lite kontaktannons sådär för mina katter. Anledningen till att de inte kan bo med mig här hemma hos mamma och pappa är att vi har Max här och han avskyr katter och jag vill gärna att de överlever det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0