så mysigt

Jag har verkligen saknat Sivert&Bosse. Nu ligger de och sover bredvid mig i soffan och det är de här stunderna jag älskar. Sitta i soffan på kvällarna och bara mysa! Det är livet ska ni veta! Till och med Jenny har ändrat uppfattning om mina små herrar och insett att de kan vara mysiga också! När jag hämtade dem förut hemma hos Mallan K låg Sivert under soffan och var lite rädd eller nånting då han hoppade in i Malin och han trodde väl hon försökte ta livet av honom eller nåt, så han låg under soffan och hon kunde inte få fram honom. Men så när jag kom och satte mig och kollade under soffan och sa "Hej älskling" och hör ett litet jamande till svar och ser min lilla tjockis krypa fram då blev jag varm i hela kroppen för det är kärlek ska ni veta! Ska bli spännande o se om några år när vi flyttar till något större och de kanske får möjligheten att bli utekatter. De är såpass nära mig hela tiden och frågan är hur långt de skulle våga gå från "zonen". Jag har ju ändå varit deras enda trygghet sedan de var 9 veckor gamla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0