snygging

Jag är en riktig snygging nu med min nya frisyr. Har klippt lugg efter många år med håret bara hängandes och jag är NÖJD! Imorgon gör jag och katterna ett nytt försök med att flytta hem. Hoppas denna gången att det går bra utan en råtta som stör mitt liv. Förmodligen har den nu gått och dött någonstans, eftersom den tuggat i sig råttgiftet , men vi vet inte vart. Men börjar det lukta så vet vi ju att den är i väggarna eller nåt. Min hyresvärd har i alla fall jour under helgen, så skulle det vara något är det bara för mig att ringa vilken tid på dygnet det än rör sig om och det känns tryggt faktiskt. Kommunen har förövrigt varit under tre veckors tid varit och lagt ut råttgift i brunnarna på Kungsgatan. Det är nämligen dem man skall höra av sig till för det är deras skyldighet att lägga ut gift runt huset. Bra gata jag valde då eftersom jag är livrädd för råttor och möss :S Men nu hoppas jag verkligen av hela mitt hjärta att den här mardrömmen är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0