tidig dag idag

Idag var det en tidig dag på praktiken. Slutade redan klockan ett, men sen var jag ju iofs där redan kvart i sex imorse. Så idag har jag varit riktigt trött, då jag inte är en morgonmänniska! Men det har varit en rolig dag idag. Jag hade sångsamling med barnen innan lunch och de var riktigt sångfåglar :P Lite livliga, men det är det jag tycker är roligt. Tycker inte man skall tvinga barn att sitta som ljus hela tiden under samlingar och andra aktiviteter för det är inte i deras natur så att säga. Så jag gillar när det är fart och fläkt, fast under kontrollerade former då :P
  Ska åka hem till EvaLotta lite senare och göra ett par ingångar inför modevisningen på Stenungsbaden som vi har nästa helg. Eftersom jag och eve har haft svårt att hinna med o träna på söndagar så gör vi lite eget också och då blir det ju lite variation i det hela så inte alla sex tjejer kommer ut tillsammans under varje ingång, för dels blir det trist att se på och dels blir det stressigt för oss att byta om! Så detta kommer bli så bra så tror jag! Eller jag snarare vet det! :)

Kommentarer
Postat av: Nnika

Det är riktigt gott att jobba tidigt.. :-)

hoppas det går bra med träningen och allt.. :-)

2009-03-03 @ 17:38:12
URL: http://nnika.se/wp
Postat av: Jenny

Sjöng ni några roliga låtar då? :) Jag ska ha morgonsamling imorgon jag. Leda in dem i ett projekt där vi bl.a ska tillverka flaggor från olika länder. Det är jag rätt person till va? ;) Geografi.... yeah!

2009-03-03 @ 21:46:45
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0