pluggfri

Idag tänkte jag vara pluggfri. Skrev som en tok igår, så jag tänkte skriva klart det sista imorgon. Härligt att se ett slut på det nu. Idag däremot åker jag ner till Edet för att först gå på Malins studentmottagning. Sedan är det dags för introduktion på bruket. Oerhört roligt.. eller inte. Tredje gången jag sätter mig på den introduktionen nu och de säger samma sak varenda jävla gång. Jag skulle lika gärna kunna ställa mig däruppe och berätta vad som kommer på bilderna. Ska även skriva kontrakt. Sen är det bara att köra igång 10 juni! Då kommer ni inte se mycket av mig för när jag jobbar är alla lediga och när jag är ledig jobbar alla. Visst under sommaren är det väl okej för då kan man hitta på saker fast jag har jobbat eftermiddag och sådär, men när jag var på bruket under vintern då träffade jag verkligen inga människor. Hur trist som helst. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0