closer to my dreams

Mår inte direkt bra, men lite lite bättre. Stannar hemma imorgon igen för så som jag mår nu är det ingen höjdare att vara bland barnen, inte sjysst mot varken dem eller personalen. har legat o kollat på gossip girl hela dagen o sovit väldigt mycket. En sån här dag till så ska jag vara fit for fight på onsdag hoppas jag. Sitter förövrigt o lyssnar på en låt jag lyssnade mycket på för 3-4 år sedan. Goapele - Closer. Lyssna och njut!




Allvarligt talat men hur orkar människor vara såna energislukare? Det finns en gräns och den gränsen är passerad för längesedan. Jag är glad att jag inte varit indragen i detta så himla mycket de senaste åren, men det finns en annan som varit det och jag lider med henne. Men känner på mig att jag kommer få en del skit den närmsta tiden och blir det så ska denna människa få veta detta! Förstår inte hur en del orkar hålla på o leva sitt liv på det här sättet. Låt oss leva vårt liv och sköt dig själv. Man märker verkligen vilka som man vill ha i sin närhet!

Kommentarer
Postat av: Josse

Svar: Ja jag är allt sugen på det alltså...tack för din tro!!



Håller med dig om de här asen...är själv utsatt av en jävla skräcködla här hemma som verkligen inte ger upp!! har folk inget bättre för sig eller??



Måste ses snart hjärtat puss <3

2009-11-10 @ 00:07:13
URL: http://faithandglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0