första dagen

Har idag varit på min första praktikdag denna perioden och det är såååå skönt att vara tillbaka. Visst det är en krävande barngrupp, men åååå så underbara! Känner mig verkligen välkommen där av både barnen och personalen. Skulle absolut inte tacka nej till jobb på den förskolan så det så! Imorgon är det dags igen och jag LÄNGTAR!

Om en stund går jag hem till Louise o vid halv sex ska vi möta upp tjejerna utanför butlers. mat och musicquiz står på schemat för kvällen. perfekt onsdag med andra ord! Tycker lite synd om grabbarna under mina praktikveckor bara då jag inte är hemma så mycket.. :( Men sivert skiter i det, lille bosseman som är konstant sur ;)


Kommentarer
Postat av: Josse

jo jag ska kolla det men har en del nu fram över..och pengarna hittar man ju inte så lätt :P snart dec och då drar vi till sälen...annars får vi ta det i början av nästa år :) men vi ska allt få till det iallafall...

2009-11-12 @ 11:11:41
URL: http://faithandglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0