Galet

Jag älskar Ullared, men förstår mig inte riktigt på den familjen som stannar där i två veckor. Ska jag vara där får det inte vara för mycket folk för då får jag lätt panik. Inte så att jag har torgskräck, absolut inte, det är mitt humör som inte hör hemma bland folk som knör och har sig. Jag blir riktigt jävla förbannad och ni som inte känner mig vet inte hur arg jag kan bli. Ni ska se mig på ett knökat dansgolv. Ojojoj där kan jag bli jävligt arg ibland. Så när jag åker till Ullared så får det bli så att jag är där när det öppnar och kan gå igenom det ganska smärtfritt innan alla massor kommer.

Har suttit och grejat med en kväll i windows moviemaker nu ikväll, men resultatet får ni se om några veckor. Vet inte om denna personen läser här och personen får vänta o se detta nämligen. Är iaf en sak tll en av världens bästa människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0