Happy!

Gick upp tidigt imorse.. Redan kockan 8 och studsade in i duschen, eller nej jag lekte lite kurragömma under täcket först med grabbarna. Kvart över nio satt vi i bilen påväg mot stenungsund. Stenmarck som hade ett litet uppträdande där och det var lika bra som vanligt. Att man kan sjunga så bra efter att bara ha sovit i tre timmar är inte illa vill jag lova!!!!! Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, har ätit mycket god mat! Min favorit faktiskt. Mamma gör en potatisgratäng och i den är det rökt fläskfilé! Helt galet gott är det! Om en timme ungefär sätter vi oss i bilen påväg till trollhättan och sikta mot stjärnorna där min UK ska vara med och tävla! Hoppas hon vinner. Sen åker jag hem och byter om och gör mig iordning lite och åker sen tillbaka till edet och till eves inflyttningsfest! Full rulle vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0