moster&morbror

kom precis hem från min moster o morbror. Jag och Jenny har varit där tillsammans med alla katter och klippt klorna. Härligt för de att få leka av sig lite i ett hus ibland och de var även ute på altanen. Sivert som älskar att vara ute gick stannade mer än gärna ute i friska luften. Så blir nog så att vi åker dit nästa gång det är dags för kloklippning igen. Morbror Ingemar var en bra hjälp idag eftersom Sivert inte är rolig att klippa på. Han har skrämt upp min moster rejält vill jag lova. Han tänkte även ta Bosse, men det gick inte alls bra. Då fräste han och hade sig, men så kom mammsen fram och tog honom. Han är väldigt "mammig" så det är väl det som gör det. Har de levt med mig så gott som varje dag sedan de var 9 veckor gamla så är det väl inte så konstigt kanske.. hehe


Just nu önskar jag att jag fortfarande höll i dansgrupper för jag har en idé som skulle kunna bli så jävla bra! Eller den skulle bli grym! Speciellt om jag hade mina gamla tjejer! åååå vad bra det skulle bli. Om jag grät under deras sista uppvisning tillsammans med mig så skulle jag storböla efter denna dansen för den hade blivit grym!



Kommentarer
Postat av: Josse

Ja palla...shit...hoppas det inte tar tre år innan vi blir av med denna skräcködlan som är på oss...



Ja lätt vi har det...måste få till det...

2009-11-10 @ 22:34:57
URL: http://faithandglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0