tatueringsplaner

Fick idéer för tatueringar nu, ja jag är liiiiite beroende, så nu har jag tre stycken som ska göras inom några år och nästa kommer som sagt i thailand. Då blir det en text på armen: Sjung för mig inatt. Det är från en låttext och handlar om ensamhet kan man säga. Sedan jag flyttade hemifrån för lite mer än ett år sedan har jag inte sovit ensam nångång. Jo, de 4-5 nätter kanske. Sen har alltid katterna funnits här eller så är det knökat här hemma då vi varit ute. Jag är helt enkelt aldrig ensam på nätterna och det vill jag inte vara heller. För mig är det lugnande att höra Sivert snarka och höra Bosse sträcka på sig i sömnen. Så den kommer i Thailand. Sen har jag lite andra planer och när ni får reda på de vet jag inte. Men nångång kommer de bli verklighet :D


Kommentarer
Postat av: Nnika

Ojoj, nu blir jag nyfiken. Kostar en av dem 11500 eller? flina

2009-11-06 @ 18:23:10
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0