trött och glad

Är riktigt trött idag, men jäkligt glad. Blir på så bra humör av barnen på förskolan. Många hade nog backat i dörren, men ååå vad jag tycker om "mina" barn. På eftermiddagen hade vi bara två barn, var hur mysigt som helst. De gick hem runt halv 4 och innan de skulle gå hem gick vi ut och lekte kurragömma. Något jag blivit grym på vid det här laget. Tror inte det har gått en dag som jag inte lekt kurragömma ;)

Var ute på en promenad förut så ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, men ska faktiskt prova platta håret innan. Har ju inte haft platt sen jag permanentade det för 1½ månad så har nästan glömt hur jag egentligen ser ut :P Tydligen är det snyggare enligt vissa, synd då bara att det tar ett tag innan permanenten försvinner.. den växer ju bort.. mohaha. Fast visserliggen växer ju mitt hår som ogräs så rätt som det är så är det platt igen ;)

Imorgon ska jag förövrigt ta svinsprutan och jag är LIVRÄDD! Jag är inte rädd för att det ska göra ont. har liksom åtta tatueringar så smärta är inga problem, utan det är själva sprutan jag är rädd för. Så min plan är att ta den före Jenny och inte ens titta på sprutjäveln så ska jag nog palla det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0