Septemberland - Lycka!

Posten hann knappt ramla ner på golvet förens jag var framme! Äntligen är den min - Martin Stenmarcks senaste skiva Septemberland. Den behövdes nu kan jag säga. Blir alltid på bra humör av hans låtar och kan man inte bli annat än glad när man har en helt ny skiva med 10 nya låtar att lyssna igenom? Så ni behöver ju inte fråga vad jag kommer lyssna på hela dagen!



Var förresten hos veterinären igår med grabbarna för deras årliga spruta och jag trodde innan att jag skulle få mycket påpekningar om Siverts övervikt. Men icke, hon sa bara att här var en med en go påse på magen. Ajamän sa jag, han är tjock och go. Båda grabbarnas hjärtljud var jättebra och det är alltid lika skönt att få höra då vi tidigare hade en hund med blåsljud på hjärtat. Båda två gnydde lite när de fick sprutan och Bosse fick vi som vanligt hälla ur buren och så fort veterinären släppte honom gick han in i buren. Sivert däremot gick ut alldelles själv och gosade faktiskt lite med henne och när han var klar gick han runt i rummet och kikade. Bosse som alltid är så tuff hemma blir en liten mes när han kommer till veterinären eller när vi är ute i parken. Sivert som kan vara lite "blyg" om det kommer folk hem hit blir jättetuff hos veterinären och när vi är ute. Roligt att se vilken skillnad det kan vara.


Kommentarer
Postat av: Linn

ja de va ju typiskt! jag hade behövt en träningskompis ju:P

du martin stenmarck va på förkväll igår, verkligen trevlig intervju om du vill kolla på nätet :D

2009-10-28 @ 12:47:19
URL: http://linnssy.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha okej de är bra :)

2009-10-28 @ 13:46:21
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0