Hjälp, hjälp, hjälp

Tittade posten för 10 minuter sedan och mitt hjärta har slagit väldigt fort sen dess. Fick kallelse till tandläkaren och det är en liten detalj, jag har världens tandläkarskräck. Jag har gått i Lilla Edet hela mitt liv, men nu har de skickat härifrån MarieAlberts. I edet känner jag mig någorlunda trygg, då jag sagt till så jag har min speciella tandläkare och sköterska eftersom de vet hur rädd jag är, men nu blir det till att börja om på nytt igen. Så jag får nog ringa veckan innan och prata med dem så de vet om mitt problem, för jag är inte alltid en lätt patient vill jag lova. Jag höll min tandläkarskräck hemlig för de i edet i flera år innan de frågade mig vad jag egentligen tycker om det här och sen dess har de varit väldigt försiktiga och tagit det lugnt, vilket har lugnat mig liteyttepyttegrann. Nej, detta gillas inte från min sida! Det värsta är att jag ska dit på eftermiddagen, en hel dag extra att må illa på alltså.. Brukar alltid gå runt och må illa typ en vecka innan jag ska dit, inte så normalt om ni frågar mig. suck


Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

Men gud, ah det är svårt det där med djur :P

2009-09-04 @ 15:51:23
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Malin Granat

Hej. Stackare det är inte roligt när man känner en sådn rädsla inför något. Hoppas du tar dig igenom det utan hjärtinfarkt;) Det kommer gå bra. Kram

2009-09-04 @ 16:34:30
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0