Imorgon

Imorgon slutar jag skolan 12 och tänkte faktiskt hämta upp Max med en gång.. Ska bara lämna katterna till Jenny först och när vi har lämnat bilen här på parkeringen ska vi bort till parken och leka lite tänkte. Springa av honom lite och imorgon eftermiddag ska vi på en långis :) Vi ska laga lite go mat också, eller jag ska laga lite go mat och han får hålla mig sällskap och äta sin mat.. hehe.. Han har faktiskt inte varit här på över ett år. Är så synd att han inte funkar med katter, då hade det ju inte varit några problem. Men nu har jag sån maxabstinens så jag måste ha hit honom. En riktig heldag också, det går inte av för hackor mina vänner. Men tänk er, umgås varje dag i 5 år, sen flyttar jag och vi ses en max två ggr i veckan.. Det blir faktiskt en stor omställning och jag har inte vant mig vid det än. Han är ju faktiskt min bästa vän!


Vi två hemma hos mig för ett år sedan. Hade bara bott hemifrån typ 3 dagar! Nu har jag bott hemifrån i ett år och saknar honom varje dag!!!! Mitt lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0