Inte bara min dag

Som sagt fyller jag år idag, men det är inte längre bara min dag. Idag är det ett år sedan cancern besegrade Madeleine Deckert. Jag kände henne aldrig, men visste mycket väl vem hon var. När hon sjöng i skolans aula rös jag i hela kroppen, hennes röst skulle kunna ta henne långt. Men tyvärr är det de bra människorna som tas ifrån oss för tidigt. Varför är det så? Det går mördare, våldtäksmän, pedofiler och massor av andra idioter lösa på våra gator, varför får de leva? Det kanske känns hårt att tänka så, men så tänker iaf jag. En ung tjej som precis börjat leva sitt liv får sluta leva för tidigt. Så finns gamla Agda 98 som ligger för döden men som aldrig släpper taget. Varför kan de inte byta plats? En ung människa har hela sitt liv framför sig, medan en gammal har det bakom sig. Kan inte säga annat än att det är orättvist..


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ja dem är riktigt nice där! Jag gjorde min där me...=) Fast jag hade inte någon som är där hela tiden.. utan det var nog en frilansare som tatuerade mig då! =) Har du någon favorit på Red Rocket? kram

2009-09-15 @ 22:04:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

ahh nice, han vet jag nog vem de är. För en killkompis till mig gjorde en tatuering samtdigt som mig och då hade han en kort kille med dreads! =) Måste ju vara han då. har du någon mer på G eller får de lugna sig en stund?! Du ahr ju som sagt hunnit med en del detta året.



MIna problem är att jag msåte lägga undan pengar och sen hitta på en såppas bra anledning att mina föräldrar inte kan säga nått...=P Eftersom jag gjorde den första till morfar så kunde de inte säga så mkt..=P Men jag har alltid ett syfte eller en bra tanke bakom de jag tänk göra så de skall nog lösa sig...=P De som är jobbigt är la att de inte vill att jag lägger pengar på "sånt" när jag är fattig student.. eftersom jag inte jobbar! =/

2009-09-15 @ 23:05:11
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0