Jimmys övningskörning

Jag har lovat Jimmy att skriva om hans övningskörning idag. Han har faktiskt blivit ganska duktig, lyssnar visserligen inte på vad mamma säger, men kör bra gör han. Blev nästan en "roadkill" (var det så det hette Jimmy) när en gubbe slängde sig ut i vägen på sin cykel utan att se sig om, men Jimmt bromsa in bra och fixa läget... Så Jimmy är du nöjd nu?

Mariett som sjöng nyss i Idol var förövrigt sjukt grym och för den som undrar så har jag jävligt ont i min mun, tyck synd om mig!


Kommentarer
Postat av: JImmy

ROADKILL YEAH :D!!

2009-09-10 @ 20:41:03
Postat av: Jenny

Haha, vilken tur du hade kontroll på bilen då, Jimmy! Och ja, Mariette var grym!

2009-09-11 @ 10:25:59
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0