klipp&permanent

På fredag ska jag klippa och permanenta håret. Har sagt det jäkligt länge, jag har bara inte tagit tag i det. Men så gick jag in på Kungsgatan 57:s hemsida och där kunde man boka över internet. Så det gjorde jag. Så fredag 13.00 hittade jag en tid. Slutar praktiken 13, men är inga problem att gå lite tidigare. Var ju faktiskt där från 10 till 20 idag, så då har jag lite tid tillgodo där. Behöver ju inte åka därifrån förens strax efter halv 1, så missar ju inte så mycket ;) Men det ska bli spännande det här, kommer nog vara liiiiite nervös på fredag. Har aldrig gjort något så "stort" med håret. Har visserligen färgat från blond till brunt och alla färger ni kan tänka er, men de senaste året han jag fegat ordentligt med mitt hår. Mitt hår är liksom jag. Jag är Mallan med det långa blonda håret liksom. Men jag tror det kommer bli bra det här, jag känner det på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0