listan är klar

Nu är morgondagens lista klar.. Ska hålla mig till den.. Eller ja försöka iaf.. Vet ju hur det brukar bli när jag släpps lös på Ullared. Brukar bli liiiite mer än planerat, men det är så det ska vara. Slipper tänka på frukost imorgon bitti iaf, det fixar nämligen Jenny. Perfekt..

Var iväg nu på eftermiddagen och åkte lite fyrhjuling med Tomas och han blev faktiskt lite impad på min körning. Hade aldrig kört innan, inte ens provat moppe. eller jo, men med min behövde man inte växla själv så jag var lite nervös innan. Men vem fixade det med en gång? Jo Mallan! Den du Jimmy, hur mycket kämpade inte du med din moppe? Jag kunde med en gång! haha! Men det var jäkligt roligt iaf.. En riktig naturbegåvning om jag får säga det själv ;)

Nej, borde kanske sova nu.. ska ju faktiskt upp jäkligt tidigt imorgon.. Usch usch, men det blir nog bra.. :)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jasså jasså men jag fick köra med RADION PÅ igår

2009-09-27 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0