nära nu

Mina vänner, nu är det verkligen nära. Ladies Night turnén har dragit igång och om mindre än en månad är det min tur. Ni som aldrig har varit o tittat har missat nåt, så mycket kan jag säga. Helt galen kväll är det verkligen. 4 året för mig och Jenny och iår har vi fått tillökning med 6 andra tjejer. Kommer bli en grym kväll. Skulle kunna stå i ett garage, bara jag får höra Martin Stenmarck sjunga så är jag lycklig. Den rösten alltså, den går inte av för hackor vill jag lova!



En del människor kan dra åt helvete och stanna där. Blir så jävla arg och det är tur för den här personen att jag inte varit med när allt inträffat. Skulle inte varit fina ord som kom ur min mun, det är en sak som är säker! Tänk om folk bara kunde insett detta då jag gjorde det. FY fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0