Praktvurpa? Nej, självklart inte

Var iväg med Tomas och Widman i båten förut och självklart blev det ingen praktvurpa, bara för att jag är med. Även Louise var med idag. Även hon väntade på en vurpa även om hon inte sa det :) Blir lite mobbad av grabbarna, men det är väl smällar man får ta. Jag ska komma på något som är riktigt elakt så ska de få smaka på sin egna medicin. Sådeså! Mallan jävlas man inte med ;)



Fick även reda på att det är Widman som varit huvudnumret i Ladies Night de två senaste åren.. Skulle tydligen varit så bra att man glömt av det och ja, det har jag ju gjort så han var nog bra då. Umgås jag med normala människor? Nej, inte direkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0