Svårt att somna

Jag kommer ofta in i perioder där jag inte kan somna. Bara för några dagar sedan somnade jag så fort jag la huvudet på kudden, men nu har det vänt... igen.. Igår kunde jag verkligen inte somna. Låg där och vred och vände på mig, men det gick inte. Så när jag legat där en stund börjar det sticka sådär äckligt i benen och då kan jag ju inte somna pga det. Inte alltid lätt att vara Mallan...

Nu ska jag iaf äta lite frukost och sen ska jag gå iväg till Gregarts och köpa en bok jag behöver till den här kursen. Har ganska många redan, men måste ha den här också. Kan vara skönt att komma hemifrån lite idag också för de håller på och grejar på bakgården och det låter så in i helvete mycket. Gick ner i källaren förut och skulle boka tvättid och där gick det inte vara utan öronproppar i stort sett, de har någon maskin som står där och bara stör. Tur jag bor på översta våningen, stackars de som bor längst ner.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Haha jo, jag vet och de vet dem också. Det är bara de att jag har inte tagit något lån nu de första två åren, för jag har klarat mig på sparade pengar och när de har knipat (som de gjort en del ggr i slutet) så har dem gått in med pengar istället för att jag skall behöva ta studielån! Så därför ser jag de inte som "mina" pengar... Och därför tar de emot o göra en!



Oj, en sån bambu skall ju göra gött mkt ondare...=/ Har en killkompis som gjorde de på fyllan i Thailand... Han gjorde en stor på vaden, med massa heliga rullar...=S haha Hoppas din blir mkt finare..=P Men de är klart den blir..=) Kram

2009-09-16 @ 11:08:14
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0