Ullared imorgon

Imorgon 06.00 sitter jag och Jenny i bilen påväg ner till Ullared. Ska faktiskt sätta mig och skriva en lista sen på saker jag behöver. Ska inte komma hem med bara massa onödiga saker. Sist gång jag var där handlade jag för 1500, men är inte säker på vad jag fick med mig egentligen.. :S aja, det är så det ska vara på Ullared. En kattsäng ska jag iaf köpa om jag hittar någon. De hade ju en innan och den var populär, ska se om jag hittar en liknande i större storlek. De var ju bara 5 månader och inte så stora när jag köpte den... Ska även se om jag kan hitta ett tidningsställ eller nåt och en större ljuslyktegrej som skulle passa perfekt vid sidan om bokhyllan. Japp, det är saker jag ska leta efter imorgon och självklart lite annat också...

Fick ett samtal 03.30 inatt.. orkade inte svara, men André, Henke och Micke var i bakgrunden iaf. Vem det var som pratade vet jag inte, men denna människan skrattade jävligt mycket iaf.. Han pratade nämligen in ett meddelande. Måste ta reda på vem det var.. Men får inget svar från André.. :P

Imorgon har vi även lite kalas för mig och det bjuds på SMÖRGÅSTÅRTA! Tror ni jag är lycklig så eller? ;) Ska ta med mig massor hem hit sen för det är ju så underbart gott! Skulle kunna leva på det.. ååå vad gott!



Fatta vad små de har varit.. Här har vi precis flyttat in och de var bara 9 veckor.. Nu tar de upp hela soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0