Billigt och bra?

Nailpolish Glitter Blue Ett läckert turkosärgat glittrigt nagellack, lätt att applicera och torkar snabbt.  Nailpolish Glitter Red Ett läckert rödfärgat glittrigt nagellack, lätt att applicera och torkar snabbt.  Nailpolish Glitter Purple Ett läckert lilafärgat glittrigt nagellack, lätt att applicera och torkar snabbt.  Nailpolish Glitter Silver Ett läckert silverfärgat glittrigt nagellack, lätt att applicera och torkar snabbt. 

Hittade en sajt med billiga lack. Ett kostar 39 kr och glitterlack känns bra ifall jag ska börja spåna på lite olika nageldesigner och så tycker jag även att det är jävligt snyggt att måla tipparna i glitter. Ska även se om jag hittar lite matta lack, hittade ett svart ute på Överby som jag funderar lite på. Snyggt att ha ett svart matt och sen ta ett vanligt lack och göra smala ränder med så det blir en kontrast. Blir nog även snyggt att glitterränder istället för det svarta också. Märks det att jag tycker det är roligt med naglar? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0