Blivande jympaledare?

Kom precis hem från ett informationsmöte på Friskis för blivande ledare. Den 18 maj ska jag på audition där jag ska leda tre låtar - rörlighet, styrka och kondition. Efter det är det ett takttest, man ska hitta ettan i en låt. Vilket jag anser att jag kan GANSKA bra.. haha. Därefter är det ett litet samtal där man pratar allmänt om livet. Så detta känns inte så svårt och meningen är inte att vi ska vara "proffs" vid auditionen utan de tittar på taktkänsla, utrstrålning, ork, teknik och hur vi tar ut rörelserna. Går man vidare därifrån är det utbildningar i två steg senare i höst. Först är det för alla som sökt i steg ett och någon månad senare är det dags för steg 2 och då är det den intensitet man valt som man får utbildning i. Men detta kommer bli grymt roligt iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0