hångel på hög nivå

Tagit en liten paus i städningen, sitter i soffan med datorn i knät. Sivert kommer fram. Vet inte om jag nämnt att han har fått vårkänslor eller nåt och blivit kär i sin lilla mamma eller något för såhär kärleksfull har han aldrig varit. Men iaf, Sivert kommer fram bäddar lite på min mage som är den nya grejen, sen kommer han upp mot ansiktet som han brukar göra men idag hände något annat. Blev för fan nästan hångelvåldtagen och jag kunde ju inte göra annat än att börja gapflabba vilket gjorde att pojken blev lite arg och gick och la sig bredvid mig och gav onda ögat. Inte lätt när det är svårt ;)


Kommentarer
Postat av: tovve

Jag vill tatuera in änglavingar på handleden... Det är inte särskilt orginellt men det betyder ändå något för mig. Att det ska göra ont är jag inte riktigt lika orolig för längre då jag precis piercat mig. Trodde jag skulle ha jätteont & knappt kunna gå efteråt, men så blev det inte. Så just den "rädslan" har väl försvunnit en del :P

Jag har bestämt mig att jag ska göra just den tatueringen, men sen får vi se hur mkt mer det blir efter den. För mig är det väldigt viktigt att tatueringarna verkligen betyder & symboliserar något. Iaf de jag vill ha på mig sj. Mn det är skönt att veta att man kan vara hur man vill & ändå ha många tatueringar :)

2010-04-15 @ 20:09:07
URL: http://tovvefiis.blogg.se/
Postat av: tovve

Jag längtar tills jag får göra min, mn måste ha åldern inne först :P

2010-04-16 @ 10:22:17
URL: http://tovvefiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0